søndag den 22. december 2013

22. december. Idé til en gør-det-selv kvalitetsjulegave


Mangler du eller børnene en gave til ægtemanden, bedsteforældre eller bedsteveninden, så er et klippekort med forskellige oplevelser og aktiviteter en genial idé, synes jeg. Derfor får I i dag den 22. december denne idé. Jeg har fundet klippekortet hos amok.dk. Klik på linket og sammensæt dit helt eget personlige klippekort. Det eneste, der kræves er papir og printer.

Herunder ser I hvordan mit klippekort til min ægtemand kom til at se ud. Det bærer præg af, at jeg vil glæde ham med bl.a. at tage med ham ud at køre på motorcykel. Noget jeg ellers ikke er så vild med.
Jeg vil pakke det fint ind i cellofan. 
T
10 klip til kærlighed
10
x
Til min ægtemand
TidDatoZone
1
  Bagsædesild med på tur
2
  Massage
3
  En valgfri aktivitet
4
  Lingeriemodeshow af konen
5
  Morgenmad på sengen
6
  Bilvask
7
  MC- messe
8
  Fodbad
9
  Brunch
10
  En biograftur

Til bedsteveninden kunne du fx skrive wellnessdag, som du selv står for. En tøsefilmaften, en shoppingtur, en gå-tur, besøg på et museum eller galleri, en dejlig middag, en blomst osv. 

Glædelig 22. december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar