onsdag den 6. november 2013

Omsorg og velfærdsdag.

Jeg er i den heldige situation, at jeg ind imellem har fridage, hvor jeg næsten selv kan bestemme hvad jeg vil foretage mig. Dvs, hvis jeg lige ser bort fra alt det, jeg måske burde gøre. Men, jeg er blevet ret god til at glemme burde, mærke efter, hvad jeg trænger til og bruge de dage til at slappe af og lave lige det, jeg har lyst til og ignorere alt andet. I dag trængte jeg til denne omsorg og velfærdsdag som kom belejligt midt i en travl og hektisk uge.
Dagen er blevet brugt til "glo" ud af vinduet, efter at stormen var vasket af dem. Jeg er også begyndt på et lille broderi, som jeg tænker, skal være en del af pennevennnekædelegsgave, som jeg er med i på instagram.
Mønsteret har jeg fundet på pinterest. Jeg har broderet det før, men synes det er så fint og siger noget om mig og det jeg beskæftiger mig med.

Sign language  I love you cross stitch

Mønsteret er pinned af en der hedder 0.tgn.com. Det forestiller ILY (I Love You)  på ASL; American Sign Language.

Nu må vi se om modtageren også synes om broderiet.

Nåh ja, så fangede jeg også lige solens komme ud over marken og og solnedgangen inden dagen sluttede med en læsekredsaften.
En dejlig omsorg og velfærdsdag.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar