torsdag den 31. oktober 2013

Jeg har været heldig eller hvordan der lige bliver råd til en ekstra bog på Bogmessen.

Jeg er med i en læsekreds på arbejdet. Her læser vi mange forskellige genrer og typer af bøger. En fast tradition er også at tage på Bogmesse her i november i Bellacenteret. Således også i år. På messen er der et kæmpe udbud af forfatterforedrag, oplæsninger, samtaler, bogsalg og meget, meget mere. Og det i en intim stemning, selv om Bella Centeret er stort.

Og tænk sig, jeg har nu været så heldig at vinde en billet til Messen hos Rebekka med bloggen Vild med Krimi. Den kan du finde her.


Rebekka Andreasen

Den billet kom lige tilpas, for nu kan jeg da lige tillade mig at købe en bog mere på messen.

Du kan se messen omfattende program lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar