lørdag den 12. oktober 2013

En langsom læser eller hvordan jeg endelig blev færdig med Den Tomme Plads.

Så blev jeg endelig færdig med J.K Rowlings Den Tomme Plads. Den har taget ( al) for lang tid. Ikke fordi, den var bestemt læseværdig, men jeg har simpelthen bare fået læst alt for lidt.
Tidligere tiders læsetid er blevet besat af computertid og kamera, men det skal være løgn, skal det. Nu har jeg bestemt, at jeg på fridage læser en halv time efter morgenmaden og igen om aftenen inden jeg lægger mig til at sove. Jeg læser hurtigt, så en lille time om dagen, gør en forskel. Nu er jeg, som det ses i sidebaren, begyndt på Jussi Adler´s Kvinden i Buret. Den har jo lige haft premiere som film med Nicolai Lie Kaas i hovedrollen. Den film vil jeg gerne se. Skal bare lige læse bogen først.


Hvor meget og hvornår læser du?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar