søndag den 13. oktober 2013

Efterårsweekend med overflod af gode sager.


Håber du har haft en dejlig efterårsweekend!

Min efterårsweekend bød lørdag på et dejligt familiebesøg inklusiv en lille fototur ned til Gudsø Vig sammen med min kusines mand. Søndagen bød på fitness og så lige fem timers vi-gør-haven-vinterklar-arbejde. Vi har fået tømt drivhuset. Eller dvs. mine to chiliplanter er stadig leveringsdygtige i skønne røde og gule chilier, men jeg samlede dem ind der var. Vi fik samlet æbler op.  Vi har fået klippet hækken inde i haven kraftigt ned. Vi fik ryddet op rundt omkring. Vi fik luft til både hjerne, hjerte og sjæl og klokken blev næsten seks og solen stod lavt i horisonten, inden vi gik indenfor.


Nu surfer jeg lidt rundt på nettet for at blive inspireret til min version af syltede chili, tørrede chili eller chilipasta. Mere om det en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar