mandag den 19. august 2013

Den store dag eller hvordan måneders forberedelser endte..

I lørdags fejrede vi vores sølvbryllup. Endelig oprandt den store dag, vi havde glædet os til og gjort forberedelser til i flere måneder.  Jeg må indrømme, jeg havde en del sommerfugle i maven, da jeg vågnede lørdag morgen, men de sommerfugle måtte have været smukke og veltilpasse, for det blev en fantastisk og superdejlig fest. Bordet blev ligesom jeg havde drømt om, maden var überlækker, tilberedt af Andreas Dalbøge fra hjælptilfesten, gæsterne var feststemte, sølvbryllupskagen var perfekt og dress og hår sad, så selv jeg var tilfreds med mig selv ( måske lidt selvgladagtigt, men ikke så tit, jeg ser sådan ud).
Jeg har ikke selv så mange billeder fra festen. Fotografen sad jo til højbords og jeg glemte fuldstændig at tage billeder af bordet osv. inden gæsterne kom,  men her er lidt og så håber jeg inden længe at få tilsendt nogle billeder af de gæster, der havde kameraet fremme. Du kan bl.a. se billeder af menuen på Andreas´ blog lige her.
I dag, mandag prøvede jeg at dække et minibord med de samme materialer og udsmykning, for at kunne vise de enkelte ting. Det gør jeg lige en anden dag, men kan allerede nu røbe at Tinas plasticvaser spillede en rolle, sammen med nogle små fisk, sand og sten. Vaserne kan du læse mere om her.


 

Manden havde bagt den mest fantastiske og velsmagende kage. Nok én af de mest vellykkede af alle dem, han har kreeret. Jeg vil få ham til at skrive et indlæg om hvordan han har gjort med opskrift osv. men indtil da må mundvandet løbe ved synet af kagen.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud. Godt at I var så tilfredse med maden - og at bordpynten og det hele blev så fint. Mange gange tillykke med dagen. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Tina. Det var en fantastisk dag, som jeg kan leve længe på.

      Slet