søndag den 28. juli 2013

Paller på tusind måder.

Nå, måske så ikke på 1000, men så 90 måder at anvende paller på. Inde, ude, oppe, nede, til at sidde og organisere på og bare til pynt. Waooo, siger jeg bare. Jeg har fundet nogle favoritter.





Er det ikke fantastisk, hvad man kan bruge paller til. Det her træ, har jeg lige sagt til manden, at det skal vi lave, når vi engang nærmer os november/december. Jeg har lidt ændringer i tankerne, men synes ideen er superskøn.

Men her kommer favoritten:


Er du så færdig! Den her sofa må rigtig gerne stå i min udestue. Det har jeg lige diskret nævnt for manden, der dog ikke mente, vi havde plads til den. Jo, det har vi, siger jeg bare. Jeg VIL ha´ vi skal lave den.

Du kan se alle 90 ideer her på Styleestate, som den amerikanske blog hedder.
God fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar