søndag den 14. juli 2013

Opgradering af mit kreative værksted.


Mit værksted er blevet opgraderet og er om muligt blevet endnu dejligere. Manden har bygget en lille platform/terrasse foran værkstedet for at udligne den højdeforskel, der var. I går malede jeg det sort, og i dag? Ja, i dag søndag, fandt jeg så prylerne eller piffet frem, som de siger på den anden side af Øresund. Jeg øver mig  i less is more. Jeg øver mig meget. Har forsøgt at ramme en ikke alt for pussenusset stil, men noget med lidt mere kant. Planterne i den hvidmalede firkantede kasse og det neongrønne bloklys i lanterne, er elementerne i det forsøg.  Er det lykkedes? Hmmmm, mon ikke det ser anderledes ud om en måned. Men lige nu er jeg tilfreds.
I morgen drømmer jeg om at sidde på kanten og drikke en kop kaffe i en pause fra de kreative aktiviteter. Jeg må vist hellere få syet en fin pude. Sæt i gang. Godt jeg har sommerferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar