mandag den 15. juli 2013

Jeg higer og søger efter............

......sølvbryllupsinspiration.
Med et sølvbryllup coming up til august, har jeg trevlet nettet rundt for inspiration. På Pinterest selvfølgelig, men også ved almindelig søgning.

Jeg er ved at have besluttet mig for tema, farver, stil osv. men der stadig plads til nye tiltag ( deri er manden min ikke enig, men det er en anden historie) I min søgning fandt jeg denne side, Burnetts Board.  Den er amerikansk, men fuld af lækre billeder og boards. Total Eye Candy for festplanlæggere.  Det er ikke en DIY side, men mere en side til inspiration, ideer, farver og stemninger. 

silver wedding inspiration board
Billedet er lånt hos Burnett.
 
Prøv at kigge forbi. Ideerne kan også bruges til mange andre typer fester.

2 kommentarer:

  1. Sikke flotte billeder og med sådan en kjole vil man da blive husket som sølvbrud ;)
    Jeg er hoppet på som fast læser og glæder mig til at følge dig

    SvarSlet
  2. Hanne, du skal være så hjertelig velkommen. Jeg vil gøre mit bedste for at følge op på din glæde. God dag til dig.

    SvarSlet