torsdag den 25. juli 2013

En kandelaber til fødselsdagskagen.

Når man når en vis alder, er det bedre at sætte lys i kagen sådan her:


En kandelaber, intet mindre. Dog i ministørrelse og med lyserøde kagelys. Kandelaberen passede perfekt til fødselsdagslagkagen med hvid marcipanfondant, og hindbærskum indeni.



Ren tøselir` med lysene tændt. Og jeg kunne puste dem alle sammen ud. :-)

Jeg har købt den hos Frk. Nipz i Midtpunktet i Fredericia. Butikken kan du finde på Facebook lige her. Hun har dem i hvid og lyserød. Kagekandelaberen er fra Lisbeth Dahl.  Jeg har givet 25 kr. for min og til den pris købte jeg to. Jeg har googlet kandelaberen og den kan købes andre steder, men jeg synes, da I skulle komme forbi Fredericia og købe den her, og på den måde støtte Frk. Nipz, så vi kan bibeholde en butik af den type her i byen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar