lørdag den 15. juni 2013

Manden på MC-tur er lig med alenetid...:-)



Jeg har sendt manden af sted på MC-tur med kørevennerne og knægten er hos en kammerat. Bare indtil i morgen, men indtil da stornyder jeg alenetiden. Jeg kan godt lide mit eget selskab og at være alene. Når jeg kan lide at være alene, hænger det sandsynligvis sammen med, at jeg i mange andre sammenhænge, gavmildt giver ud af mig selv og derfor har brug for at tanke op. Heldigvis så har jeg ofte formiddagene i hverdagene for mig selv, så det hænger godt sammen. Men nu har jeg HALVANDET døgn, hvor jeg kan gøre, lige hvad jeg  har lyst til. Det er lige før, jeg kan blive helt stresset over ikke at bruge tiden "fornuftigt" :-)

Tiden skal nydes med kreative sysler, læsning, terapeutisk havearbejde, måske en lille fototur og bare til at til sidde og kigge ud i luften i mit lille hus. Nåh ja, så også lige lidt vask af svigermors porcelæn, men også det kan jeg sagtens hygge mig med.
Hvad med dig? Kan du lide at være alene eller søger du andre menneskers selskab hele tiden.?

2 kommentarer:

  1. Jeg er til begge dele, og i disse dage har selv valgt ensomheden, så jeg kan skrive opgave :-) God alenenydelse

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene. Okay, alene-opgave-skrivning er heller ikke det værste. Held og lykke med opgaven.

      Slet