søndag den 30. juni 2013

En helt forrygende uge...

Tinas berømte palle-højbed, som du kan se på hendes blog.

Det er og har været en helt forrygende uge, hvor jeg har været til Krea-camp hos Tina Dalbøge med dejlige inspirerende kvinder, som jeg i den nærmeste fremtid vil præsentere her på bloggen. Jeg vil også afprøve og dele nogle af de materialer og teknikker, vi arbejdede med. Glæd Jer til det.


På arbejdet har der været farvelseancer, idet flere af de unge mennesker drager videre til nye kapitler i deres liv. Det er altid sørgmodigt, men også godt at vide, vi har fyldt deres livsbog om med gode fortællinger.

I går var vi til min søsters 50 års fødselsdagsfest, der blev holdt i 80´ernes tegn, med benvarmere, touperet hår og blå øjenskygge til følge. Ikke på mig, jeg nøjedes med en 80´er inspireret kjole, og rottehaler, så looket blev snarere lig Sandie i filmen Grease, inden hun blev rockchick og scorede John Travolta.  Manden havde fået til opgave at bage en 80´er inspireret kage og det blev denne Jukeboks.



Jeg havde denne tale med fra Tina Dalbøge, og den var præcis så sjov, som jeg havde håbet på. Gaven til min søster var et par keramikskåle og en tøsetur  til Bogense Rosenfestival incl. madkurv og bobler. 

I dag går jeg så og pakker til fire dages sommerlejr med arbejdet. Vi skal til Søhøjlandet i Gern ved Silkeborg. Jeg glæder mig. Det er dejligt og anderledes at være sammen i nye rammer og konstellationer. Men inden da, skal hus og have lige opdateres, rengøres osv., så de mandlige medlemmer af husstanden ikke behøver at knokle, mens jeg er væk. ( som om :-) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar