lørdag den 1. juni 2013

" At få ben at gå på" eller hvordan jeg fandt ud af at Örebro er fotogen.

At denne uge hurtigt fandt sine ben at gå på, må i den grad siges at være sandt. Eller rettere den løb vist af sted med alt og alle, inklusive mig.
Ud over almindelige arbejdsdage, dage i haven med færdiggørelse af mit kreative værksted og fotoklubaften, så har jeg også været i Örebro i Sverige til et møde i et nordisk samarbejdsorgan inden for mit arbejdsområde, børn, unge og voksne med høretab og yderligere funktionshæmninger. Organet hedder PCN,  Pro Communicatio Nordica og der sidder repræsentanter for forskellige organisationer og institutioner fra Danmark, Sverige og Norge. Jeg havde (selvfølgelig) kameraet med undervejs og fandt ud af, at Örebro er en ganske hyggelig fotogen by.

 
 



 


Jeg fandt også ud af at over skyerne er himlen altid blå.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar