mandag den 6. maj 2013

Kunsten af nyde og bruge en solskinsdag i haven.

Endnu en dejlig solskinsdag er blevet udnyttet og nydt fuldt ud. Min havefilosofi går ud på, at når bare græsset er slået, kanterne lige og fliserne renset og fejet, så kan man komme af sted med, hvad som helst inde i bedene. Nu kan græsset og kanterne vinges af på to do listen. Fliserne er lidt svære, da der stadig roder lidt i forbindelse med byggeriet af mit lille værksted, men kommer tid, kommer råd. Såning af urter og en masse lovende blomsterfrø, fik jeg også gjort, så nu har solen bare at skinne varmt og dejligt de næste mange dage.

Indtil det hele spirer, kan vi nyde en omgang billedspam fra egen og naboens have.












Utrolig skønne farver, ikke sandt. Jeg blev helt fascineret af bregnerne i naboens have. Tror bestemt, jeg skal forbi dem en gang til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar