onsdag den 24. april 2013

Nedslået....


Jeg er nedslået. Slået ned af en virkelig ond virus, der har sat sig i luftvejene. Ved godt sygdom er enhver mands herre, men den behøvede altså virkelig ikke tage bolig i mit hus lige nu. Heldigvis er manden min frisk, så han arbejder ufortrødent videre på mit lille kreative værksted og har fået lagt tag og undertagpap på. Han har fri i fem dage nu, så mon ikke han når langt, men jeg ville altså gerne være med derude. Jeg håber jeg kan nå det, for jeg havde store planer, der også involverede forårsoprydning i have og drivhus.


I dag vil han begynde at male huset udvendigt. Det skal være mørkegråt med hvide vinduer, lige som hovedhuset. Senere tager han af sted for at købe isolering, indvendig bræddebeklædning og almindelig tagpap. Hurra for en aktiv mand. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar