søndag den 7. april 2013

Mønstrede gavekuverter.


Jeg har efterhånden samlet en del papir i mange forskellige mønstre, i blokke, ruller og ark. Da jeg godt kunne lide formen på en kuvert, vi bruger inde på arbejdet, prøvede jeg at lirke en op og bruge den som skabelon til gavekuverter for at bruge noget af mit papir. Det fungerede fint. Printede den også op og ned i størrelse på min printer, så jeg havde forskellige størrelser.






Jeg tænker, de kan lukkes med noget dobbeltklæbende tape eller jeg kan lave et lille hul med hultangen og så binde med et bånd.
Jeg vil bruge dem små gaver som fx smykker eller som en slags til og fra kort med et lille brev i. Endelig kan de jo påklæbes adresselabels og sendes som farverige breve. Synes selv, de blev rigtige fine.

1 kommentar:

  1. Hej… kom lige forbi dine små gavekuverter, da jeg googlede lidt. Hvor er de fine. Det var bare det jeg ville sige. Ciao Pia

    SvarSlet