tirsdag den 12. marts 2013

Fotoeksperimenter ved Hybylund i isnende kulde.


Jeg var ved Hybylund Strand ved Fredericia igår. Egentlig efter en pludselig indskydelse, men da jeg nu var der, forsøgte jeg mig med nogle nye forsøg med lange lukketider sammen med mit nye ND filter. Det var isnende koldt og tilsidst kunne jeg knapt mærke mine fingre mere, men jeg er okay tilfreds med billederne.
Her får du en lille serie.



 
 







 Lukketiden på ovenstående billeder ligger imellem 20 og 30 sekunder afhængig af om solen var fremme eller ej. Blænden er 32. Iso 100



De sidste to billeder er taget uden ND filter. Jeg havde pakket sammen, men kunne ikke lige stå for motivet.

På stranden er det masser af drivtømmer, så tror jeg skal forbi en dag det ikke er så koldt for at samle lidt ind til en lampe, jeg har i tankerne.

Update: manden min, der har et større lokalkendskab, har opdaget, jeg har stavet Hybylund forkert. Jeg beklager.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar