søndag den 27. januar 2013

Slaraffenland for ølentutiaster



I forbindelse med vintermøde i mandens mc-klub, MC Kørevennernes vest, skulle vi også lige handle. Mødet blev afholdt i Kolding og lige ved siden af den sal, vi var i, lå en Liva butik. Jeg har vist været der engang for længe, siden, men igår opdagede jeg, de havde et kæmpe, som i kæmpestort udvalg af øl. Jeg drikker egenlig både øl, vin og spiritus, men der går langt imellem og drikker helst øl og sådan noget som Asti.  Når jeg så et par gange om måneden drikker en øl, må den godt være anderledes og det skal jeg love for der er mulighed for, hvis jeg køber den i Liva.






Der var så meget at vælge imellem fra alverdens lande, med flotte etiketter og spøjse navne. Jeg talte med en ansat, der fortalte, de rundt regnet havde 250 forskellige øl i sortimentet.
Jeg endte med at købe en hindbær-øl og manden købte en tysker.
Kiggede lidt på en chilli-lakrids øl. Det må blive næste gang.

Jeg ved faktisk ikke om Liva er landsdækkende, men i Kolding ligger der jo altså så et Liva supermarked, hvis du skulle komme på de kanter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar