torsdag den 8. november 2012

En chokolade-himmerrigs-mundfuld

Jeg var i Løvbjerg og så de havde minimarsmallows til billige penge. 16 kr. for en pæn stor pose.


Det inspirerede mig til en lille chokolade-himmerigsmundfuld, som jeg tænker skal være en del af en adventskalender, jeg er ved at lave.

Jeg har smeltet en god chokolade, hældt det i to små silikonehjerteforme, stukket en grillpind i hver og ladet det størkne. Herefter har jeg forsigtig taget dem ud og puttet dem i en lille cellofanpose.

En håndfuld minimarsmollows puttes i en egnet beholder eller i en cellofanpose og det hele puttes i en større cellofanpose sammen med et lille glas lakridspulver. Jeg vedhæftede et kort med en vejledning. Evt kunne man købe et fint krus eller varmefast glas, som man arrangerede det i.




Håber det vil vække lykke hos den, der skal have adventskalenderen.

3 kommentarer:

  1. Kunne det være? Monstro? Argh nok ikke, men ummenum - gid det var mig, der var modtager!!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste Tvilum, kommer da gerne forbi dig med en pose chokolade himmerigs-mundfuld.

      Slet
  2. Hihi Karin - du skal være så hjertelig velkommen! Det ser dælme lækkert ud.

    SvarSlet