søndag den 25. november 2012

Adventskalender til søster

Sidste år fik jeg den dejligste adventskalender af min søster.

Søster havde strikket denne julesok til mig. Hun ved jeg er vild med elge og alt med gevir. jeg tror den er fra Hendes Verden. Den er så flot og skal bestemt også op i år. Derudover fik jeg strikkede julekugler og den flotteste strikkede bolero, som er blevet brugt flittigt samt en lækker pose kaffe med italienske småkager til.

Jeg har lagt hjerne og hjerte i blød for at kunne give hende en denne jul, som hun kan blive lige så glad for, som jeg blev for min.
Jeg er landet på fire temagaver, inden for kategorierne billeder, wellnes, kreativt og delikatesse. Jeg ved hun ind imellem læser med her, så mere afsløres ikke på nuværende tidspunkt, men jeg har travlt for at få alle fire pakker færdige, så de kan afleveres i løbet af ugen. Der er jo KUN en uge til første søndag i advent.

God søndag aften til dig. Om halvanden time ved vi hvem og hvorfor!!!!!!!!!!!!! (Forbrydelsen, du ved nok)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar