torsdag den 25. oktober 2012

Inspirende messer.

I den kommende weekend er der to messer, jeg rigtig gerne vil besøge.
Den ene er Kreative Dage i Messe C, Fredericia.


Jeg bor ikke så langt fra Fredericia, så der vil jeg ind. Tina Dalbøge holder op til flere foredrag og hun har på sin stand dedikeret tre meter til et Bloggers Corner. Til at skrive Bloggers Corner har hun opfordret bloggere til at bidrage med bogstaver. Jeg har sendt hende et R. Det kan du se her på Tinas blog. Glæder mig til messen og til at få ny inspiration.

Du kan se foredrag, udstilllere og events her på messen web site



Den anden er Fotomessen i Forum, København. Gid der ikke var så langt til KBH og gid jeg ikke skulle arbejde i weekenden. Messen ser så spændende ud. Du kan se program og udstillere her på fotomessens web site.

Jeg har lånt begge billeder på de respektive web sites.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar