fredag den 14. september 2012

Garn og blomster

Denne uges dekoration er inspireret af at jeg lige for tiden er gået helt i  garn-mode. Jeg har derfor kreeret en dekoration med roser og garn.




Jeg startede med at sætte fire pinde fast i hjørnerne i en firkantet krukke.
Dernæste viklede jeg garn  om fem gange,  så der ligesom blev skabt et gitter. For at låse garnet snoes garnet rundt om hver pind.
Så skar jeg våd oasis til, så det lige passede i krukken. Inden det kom i krukken, løftede jeg forsigtigt pindene op, satte oasisen i, og dernæste pindene i igen, med garnet på. Rettede dernæst garnet til, så det beholdt sin gitterform. Det er ikke så indviklet som det lyder.

 
Så satte jeg en rose i hver krukke, dækkede oasis med mos, og snoede en ny omgang garn rundt på pindene ca 5 cm nede. Stram godt til, så du får den firkantede form frem.
 

Voila, tre stk krukker med roser og garn. Lidt skørt men også lidt sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar