fredag den 24. august 2012

Lego nøglering

På denne blog, Craft and Creativity så jeg  lego-nøgleringe og holdere.  Jeg kom i tanke at jeg på sommerlejr med arbejdet købte nogle legofigurere med magneter, som da måtte kunne gøre fyldest som nøgleholdere,
Som sagt, så gjort.






Jeg tog figuren af magnetklodsen, der passende nok også har et hul, så den kan komme op at hænge. Legoklodsen med hul i fandt jeg i de store sønners legokasser, da vi tømte loftet. Det var bare at sætte nøglen i.


Her er de kommet op at hænge på ydesiden af et skab, så det er nemt bl.a. at få fat i postkasse-nøglen.
Jeg købte tre lego-magneter for 50 kr på tilbud i Legos outledstore i Legoland, men mon ikke du kan finde dem andetssteds også.

Jeg synes faktisk de er blevet meget søde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar