lørdag den 28. juli 2012

Panduro-lækkerier.


Opdagede tilfældigt, der er udsalg i Panduro butikken i Kolding Storcenter. Det var for stor en fristelse. Fik købt stofstykker 70x50 til 8 kr stykket og papirtape, ligeledes til 8 kr plus nogle andre småting.
Stofstykkerne har jeg planer om skal indgå i nogle sommerpuder, hvor det skal kombineres med viskestykkestof.
Meget andet havde de 70 % rabat på, så står du og trænger til at få fyldt lageret op, så er det bare med at komme afsted. Mon ikke der også er udsalg i alle Pandurobutikker.


Dejlige farver, specielt det grønne med roser på, er jeg glad for.

2 kommentarer:

  1. :-) Tak for påmindelsen. Vi kom hjem med både smykkedele, stickers, masking tape, knapper, æsker, sakse, origamipapir, stempler, "gør det selv" kortsæt og sikkert lidt mere, som jeg ikke kan huske lige nu - alt sammen til ingen penge! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Var så lidt. :-) Dejligt, du nåede at få del i det gode udsalg. Tror også lige jeg tager en runde mere. Var slet ikke forberedt på udsalg, så tænkte ikke lige helt over om der var mere jeg kunne bruge. ( det er der selvfølgelig)

      Slet