tirsdag den 26. juni 2012

Kender du det.........?

Min håbefulde søn bliver (forhåbentlig) student i morgen. Derfor kommer der en lastbil fuld at studenter på besøg torsdag og det var lige den anledning, der skulle til for at få entreen færdig. Synes jeg aner en tendens til at der sommetider skal en anledning til at få ting gjort færdige her i huset. Kender du det......?
Ikke fordi jeg tror 28 studenter på besøg nr otte ligger særlig meget mærke til den slags,:-) men alligevel.
Så idag var jeg hos maleren efter lysegrå maling til væggene og hvidt til karmene, fik slebet og vasket og malet første gang. Derudover har jeg støttet og stået bag sønnen i forberedelserne til den sidste eksamen. I morgen venter så anden gang maling, ophængning af knager osv, en dans om Landsoldaten i Fredericia for studenterne og så lige tilberedning af diverse snacks og hapsere til studenterne kommer torsdag.

Puha, godt jeg har fri i denne uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar