søndag den 6. maj 2012

Dekoreret fuglehus fra paradis.

For et par år siden var i Olsens Paradis, en udflugshave i nærheden af Bramming. Ud over, at man kan se den fine have, kan man også købe "ubehandlede" fuglehuse til meget rimelige penge. Jeg købte nogen stykker med tanke på engang at ville male og dekorere dem. Det har jeg så fået gjort nu.


Jeg har først grundmalet med hvidt og herefter malet med turkis/lysegrøn farve.




Jeg havde nogle malede plantepinde liggende, som jeg limede på med vandfast trælim, så det illuderer et stakit, malede en fugl på hver side og skrev " bird" med Scrabble bogstaver. De er også limet på med limen. Hullet fik også lige en blå kant.
Jeg overvejede om der skulle mere pynt på, men blev enig med mig selv om, at nok er nok.

Her er kassen kommet op at hænge på væggen ved garagen. Den giver lige et farvesplash til den grå mur. Nu venter jeg bare på at nogle fugle har lyst til at få en farverig bolig.

Her kan du se mere om Olsens Paradis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar