mandag den 2. april 2012

Vi prøver at lokke foråret frem.




Fik plantet altankasserne på terrassen til idag, så nu håber jeg foråret er barmhjertig og lader hornvioler få fat, inden de fryser væk.





Igår fik jeg syet en lille mobiltaske til mandens smartphone. Syede første een i kunstlæder, men det var ligesom for stift til snørelukningen, som han gerne ville have.
Fandt så dette stof frem, som er fra et net fra byens bibliotek. Hanken var gået i stykker, men jeg havde gemt stoffet, da jeg synes det var så fint med de påtrykte digte og citater fra bøger. Der er lidt stof tilbage, så måske man skulle sy en lille pose til sig selv.
Og så er jeg begyndt på et nyt stykke  tv og pause-strik. Multicolour striber som med tiden bliver til et lille tæppe, måske en pude, afhængig af hvor langt lysten rækker.


Og så lige en mærkelig ting.
Da vi stod op i morges, lå denne sofa nærmest i vores indkørsel. Enten er den blæst af en bil eller også synes nogen, der måske lige var plads til deres sofa i vores trailer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar