fredag den 10. februar 2012

Kulørt shopping.

Jeg har været i Vejle idag på et arbejdsmæssigt hjemmebesøg, meeeeeeen så kunne jeg jo lige så godt smutte en tur i Plantorama og ned i Vejle City. Ikke fordi butikkerne der, er så meget anderledes, men så alligevel. Der er bare et større udvalg i fx Søstrene Greene end jeg fx oplever i Kolding.
Jeg fik fyldt godt op i blomstervognen og ser nu frem til at dekorere en krukke med de fineste hornvioler.
I Casa Shop var der meget til tøser, der vil have fuld knald på farverne.


Badgets med diverse Disney figurer. Forestiller mig de skal pynte et par børnepakker eller to.
 Og så til en 1 kr stykket.

En ny (uundværlig) sminkepung. 25 kr
Farverig PiP Studiotaske. 25 kr.

Hele herligheden fik jeg for 71 kr.


Var også i Søstrene Greene.


Kulørte piberensere, en æske til at dekorere, tape med print, todimensionelle hestelinealer til to søde piger, lidt perler og cellofan poser. Små gaver ligner en million, når de pakkes ind i en lille cellofanpose med et sødt bånd. 27 kr for 60 poser i forskellige str.

Piberenserne skal jeg bruge til det her:


Kulørte kyllinger i glade farver, som jeg vil prøve at lave her i ferien, så de er klar til forårets komme. Så kan jeg også lige teste om de er så nemme, at børnene på arbejdet kan lave dem.
Kyllingerne har jeg set i Sif Orellanas bog Rollinger og Roulader. En dejlig inspirende bog.

Lige til sidst. Jeg har også lige forkælet mig selv og bestilt tre dvd´er. To med manuskripter på basis af bøger af ham her og en dvd på basis af  bogen Sarahs nøgle af Tatiana de Rosnay. En fantastisk bog, som jeg kun kan anbefale. Håber de kommer her i vinterferien, så jeg kan nyde dem sammen med familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar