mandag den 30. januar 2012

Udvikling af evnen til at nyde og bruge en fridag.

Min fridag er blevet nydt og brugt fortrinligt. Hyggeligt, husligt arbejde, kreative sysler, et biblioteksbesøg, lidt handel til kylling i karry, kokos og ananas, en lille løbetur og en laaaaang gåtur med kamera og den skønneste sol som selskab. Der er  glat herude på landet, hvor kun den store vej bliver ryddet, så faldt på halen et par gange, men vi har også et ret kuperet landskab. Næste gang må jeg hellere tage skridsikre støvler på. :-)

Nyd solen og stemningen i landskabet.



Midt i det hele stod dette træ med perlefigurer.






Den stejleste strækning i omegnen. 13 procents stigning. Det er  endnu ikke lykkedes mig at komme op ad den på cykel.





Håber I kan fornemme hvordan det fyger.



Stigningen fra den anden side.



Træet knækkede sidst der var storm, tror jeg.



Indendørs hyggede jeg  mig med nye forsyninger af biblioteksbøger og en dejlig kop vanilie-te.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar