tirsdag den 17. januar 2012

Fortæl de gode historier.

Fortæl gode historier. Beslut dig i dag til kun at fortælle gode historier. I stedet for at fortælle historier om alt det, der ikke går som forventet (lige fra: "der var kø på motorvejen" til "min barndom var frygtelig"), så prøv i dag at fortælle de gode historier - fx "jeg fik pludselig tid til at høre noget spændende i radioen" - eller "bagerdamen smilede så sødt til mig i morges". Vær opmærksom, hvis du er ved at begynde på en dårlig historie og drej straks fortællingen ind på det gode. Brug ikke tid på dårlige historier i dag. Godt er godt - prøv det i dag ;-)

Billeder er fra sidste forår i haven.

Ovenstående tekst har jeg kopieret fra At leve mindfuldt gruppen på facebook. Det beskriver meget godt, den filosofi, jeg prøver at leve og arbejde efter.

Hav en fantastisk tirsdag fyldt med gode historier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar