torsdag den 19. januar 2012

Forhæng

I døren ud til terrassen hænger der gerne et forhæng. Om sommeren for at holde fluer og myg ude ( vi bor jo på landet) og om vinteren for at bløde op på den sorte flade, som er lidt trist.
Jeg har haft skiftende forhæng alt efter humør og nye indfald. Siden sidst i november og indtil nu, har forhænget været det her.





Laminerede cirkler med forskellige typer papir, pynt, fjer, pallietter osv indeni. Når solen skinner danser forskellige mønstre rundt på ruden, gulvet og væggen.

Jeg har før haft disse her forhæng.


Hæklede blomster i lange lige rækker. Det er ofte min søster, der hækler til mig


                
    Lange rækker af pom-pom garn, som man kan købe i mange farver.



Og endelig det farvestrålende Rice forhæng, som er det, der bedst holder fluer og myg ude og som derfor oftest er oppe om sommeren.

Når det for alvor bliver forår, så må jeg vist hellere finde på noget nyt. Måske noget med perle-blomster.
Hav en dejlig dag.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar